محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

:: محمد مهدی و مـامـان و بـابـا ::

زندگی ...

1391/7/13 20:42
نویسنده : مامان (◕‿◕✿)
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم .. الان که مشغول نوشتن این مطلب هستم شما بغلم خوابی .. وقتی به صورت زیبا و معصومت نگاه می کنم با خودم می گم بالاخره معنا و مفهوم زندگی رو فهمیدم .. معنا و مفهومی که سالیان سال اندیشمندان , فلاسفه , عرفا و ... هر کدوم به نوعی به دنبال تعریفش بودن .. معنا و مفهومی که هر وقت تو زندگیم بهش فکر کردم سرم گیج رفته و بعد از ساعتها فکر کردن با خودم گفتم باشه برای یه وقت دیگه .. اما حالا با یک نگاه به چهره ی زیبا و معصومت تمام معادله ها و نا معادله های زندگی آنچنان در نظرم ساده می شه که ناخودآگاه با یک لبخند به پهنای صورتم به تمام اون پیچیدگی ها می خندم ...

خب لابد حالا منتظری که برات از زند گی بگم .. برات زندگی رو معنی کنم .. بهت درس زندگی بدم !!!

تو دنیای ما انسانها رسم بر اینه که مدام در تلاشیم همه چیز رو دگرگون کنیم و همه دنیا و همه ی افرادی که به نوعی با دنیای ما در ارتباط هستند رو مطابق با ارزش های اعتقادی و همسو با شیوه ی زندگی خودمون کنیم .. پس هیچ وقت از هیچ کس نخواه برات زندگی رو ترجمه کنه .. هیچ وقت به هیچکس اجازه نده تا زندگیت رو هدف گذاری کنه .. زندگی رو تجربه کن و بدون لایق ترین معلم برای تدریس این درس خود زندگیه ...

با تمام وجودم از خدای مهربون می خوام که همیشه زندگی شاد و سعادتمندی داشته باشی و در سایه ی اون شادی به تعالی و کمال برسی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)