محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

:: محمد مهدی و مـامـان و بـابـا ::

6 ماهگی مون مبارک !

1391/7/26 22:30
نویسنده : مامان (◕‿◕✿)
584 بازدید
اشتراک گذاری

 بالاخره بعد از کلی تاخیر اومدم تا 6 ماهگی پسرم رو تبریک بگم ... وقتی به روزایی که پشت سر گذاشتیم نگاه می کنم می بینم این 6 ماه  به اندازه ی عمری برای من گذشته .. هر چقدر با خودم فکر می کنم یادم نمی یاد قبل از تو چطور زندگی می کردم .. قبل از مادر بودن چی بودم .. اصلا بودم یا نبودم .. یه بزرگی در اثبات وجود خودش گفته "من هستم چون فکر می کنم " .. اما من همینکه نگاهم با نگاهت تلاقی پیدا می کنه .. یه احساسی تو ناخودآگاه ذهنم بهم تلنگر می زنه که وجود دارم .. درست مثل اینکه من با تولد تو شروع شدم .. درست مثل اینکه من با شروع تو متولد شدم .. اما اینبار نه با گریه بلکه با لبخندی از عمق وجودم بودن رو تجربه کردم .. بعضی اوقات با خودم می گم شاید من عمری وسط این جاده ی بی سر و ته که نه آغازش به انتخاب من بوده و نه پایانش در حد تصور من منتظر تو بودم ... و لطف خدا رو ببین .. که می بینم رسیدی ! .. رسیدی و حالا 6 ماه از با هم بودنمون می گذره .. و تو این 6 ماه هوای تازه ای بودی برای تنفس یه مادر عاشق .. 6 ماه گذشت .. 6 ماهه سخت اما شیرین .. عزیزترینم 6 ماهگی مون مبارک !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)